Ik ben professional organizer en breng structuur en rust op je werkplek of thuis in:
- tijd
- taken
- (digitale) spullen
Het inschakelen van mijn hulp levert je meer op dan een opgeruimd huis of werkplek. Het geeft overzicht en rust. Het scheelt je geld omdat je geen spullen meer dubbel hoeft te kopen. Ook hoef je minder te zoeken naar (digitale) spullen.
Na de gratis en vrijblijvende intake van maximaal 45 minuten heb ik een duidelijk beeld van jouw vraag. De intake is bij jou thuis of op de werkplek. Het is dan belangrijk dat we rustig kunnen praten. Na ons gesprek heb ik helder wat je wilt bereiken. Als je met mij in zee gaat maak ik een plan van aanpak waarna we samen aan de slag gaan.
Voor iedereen heeft de term “opgeruimd” weer een andere betekenis. Je bepaalt zelf wat je wilt. Ik help je je doel te bereiken op het gebied van wonen/ werken, tijd, taken en (digitale) spullen. Ik lever maatwerk. Je hoeft van mij geen spullen weg te doen als je dat niet wilt. We kunnen ook samen zorgen voor een opgeruimde kast bijvoorbeeld. Wil je toch afscheid nemen van spullen die niet meer te repareren zijn, dan kan ik voor je naar de kringloopwinkel rijden (daar hoef je niet extra voor te betalen). Zolang het in mijn auto past, kan ik elke keer dat je met mij aan de slag gaat een keer naar de kringloopwinkel rijden. Zo krijgen de spullen waar jij afscheid van wilt nemen een tweede leven.
Doel bijvoorbeeld:
- een overzichtelijke werkplek waar je precies alles (digitaal) weet te vinden. Je hebt meer grip op je taken.
- een opgeruimd huis waar je met plezier woont en waar je alle belangrijke spullen een vaste plek hebt gegeven. Je houdt meer energie en tijd over.
Project klaar? Dan adviseer ik je foto’s te maken van het eindresultaat. Dit motiveert enorm om de ruimtes opgeruimd te houden!
Voor particulieren reken ik € 62,50 per uur (inclusief BTW). Voor bedrijven werk ik met een tarief v.a. € 78,= per uur (inclusief BTW).*
Ook bied ik particulieren de volgende pakketten aan:
- Pakket 1: ik maak een BEGIN pakket
45 minuten intake en 3 uur opruimen en organiseren € 182,=.*
Met dit frisse begin heb je een idee wat de mogelijkheden zijn en geef ik je tips om zelf verder te gaan.
- Pakket 2: ik RUIM op pakket
45 minuten intake en 6 uur opruimen en organiseren € 312,=.*
Tijdens deze 6 uur ga ik samen met jou een deel van je huis en/of werkplek structureren en opruimen. Als je wilt kan ik je ook helpen met een digitale opfrisbeurt waarbij we samen b.v. je e-mails opschonen. Ik geef je tips waar je mee verder kunt gaan. Dit werkt enorm motiverend. De 6 uren worden verdeeld over 2 dagen.
- Pakket 3 : flink de BEZEM er door pakket
45 minuten intake en 2 keer 6 uur opruimen en organiseren € 520,=.*
Dit is het Pakket 2 + extra uren. Tijdens deze uren ga ik samen met jou een deel van je huis en/of werkplek opruimen zodat je resultaat ziet. Dit werkt motiverend om zelf door te gaan. Hiervoor geef ik je tips. De opruimuren worden in overleg met jou verdeeld over meerdere dagen, waarbij we minimaal 3 uur achter elkaar samenwerken.
Deze investering in jezelf levert je uiteindelijk meer energie en meer rust op!
Stel het niet langer uit en kom in actie. Ik kan je helpen! Vul vandaag nog het contactformulier in of bel me even op om verder af te stemmen.
Ik ben lid van de NBPO - Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers.
Annuleren of verhinderd? Bij verhindering kun je tot 48 uur van tevoren kosteloos je afspraak telefonisch veranderen of annuleren. Indien je korter dan 48 uur van te voren wil veranderen of annuleren dan ben je de kosten van de afspraak verschuldigd.
* prijzen inclusief BTW en exclusief € 35,= voorrijkosten, ik reken een kilometervergoeding van € 0,20 per kilometer.